BRAND PERSONAL

Imagine personală pentru manageri și antreprenori

2013 - Programarea cursurilor
Curs mar apr mai iun iul aug sep oct noi dec
Personal Branding 7-8 - 8-9 - 4-5 - 5-6 - 11-12 -

Metodele de promovare convenţionale sunt scumpe și impersonale. Pentru a-i convinge pe sceptici și pentru a atrage clienți noi trebuie să fii prezent în permanență și pe toate căile. Vestea bună este că internetul permite un acces democratic la imaginea publică personală, general și aproape gratuit pentru fiecare. A doua veste bună este că ai nevoie de numai două zile de training pentru a învăța să folosești internetul și presa astfel încât să devii mai vizibil și mai convingător. A treia veste bună este că vei ști exact ce poți face pentru a-ți îmbunătăți imaginea personală.

OBIECTIV

Ai constatat că ai dificultăţi în comunicare. Cunoști prea puțini oameni şi prea puțini te recunosc. Ai probleme de credibilitate în faţa clienţilor și prea rar reuşești să fii convingător, deşi ești bun profesionist. Ştii că fiecare dintre aceste situaţii înseamnă că ai ratat o şansă de a face profit. Programul BRANDING PERSONAL te ajută să-ți descoperi atuurile şi să-ți controlezi imaginea publică pentru a avea succes pe termen lung.

BENEFICII

La finalul cursului, participanții vor putea:

  • să-și identifice brandul personal
  • să-și administreze imaginea personală, punând în valoare toate atuurile
  • să atragă şi să menţină atenţia auditoriului, indiferent de mediul de comunicare
  • să folosească elementele esenţiale pentru o bună identitate online
  • să folosească mijloacele de comunicare în masă în propriul interes și în beneficiul companiei
  • să-și pună în acord povestea personală cu misiunea companiei
AGENDA

1. AFLĂ CE ESTE PREZENȚA PUBLICĂ

- Ecologia prezenței publice – o introducere prin intermediul metodei originale OBIC
- Află care sunt componentele imaginii personale
- Descoperă care sunt rolurile imaginii personale

2. DESCOPERĂ-ȚI BRANDUL PERSONAL

- Identifică atuurile personale în plan profesional (talents, strenghts, portofoliu)
- Identifică atributul diferențiator (analiza ABV: atribut-beneficiu-valoare)
- Formulează-ți brandul personal (declarația de unicitate)
- Evaluează-ți imaginea personală (harta IPP)
- Descoperă-ți povestea personală: obiectiv – subiectiv

3. ELEMENTE DE COMUNICARE INTERPERSONALĂ
- Cum atragi şi cum menţii atenţia auditoriului
- Foloseşte la maxim conferinţele şi seminariile (networking)

4. CUM SĂ-ȚI ÎMBUNĂTĂȚEȘTI IDENTITATEA ONLINE
- E-mail
- LinkedIn
- Facebook
- Twitter
- Blog – site

5. ÎMBLÂNZEȘTE ZIARIȘTII
- Relaţiile cu presa: ce vor ziariştii
- Cum scrii pentru presă
- Cum îți crești șansele de a fi preluat de presă

6. EVALUAREA BRANDULUI PERSONAL
- Cum îţi evaluezi imaginea publică
- Cum urmăreşti evoluţia în timp a modului în care eşti perceput

METODE

Studii de caz şi exemple practice

Metode experienţiale

Cursul este interactiv, iar partea practică reprezintă 70% din timpul cursului.

 

Participanţi: maxim 12
Durata: 2 zile, între orele 09.00 -18.00 S, respectiv 09.00 -17.00 D

Trainer
Trainer, consultant şi speaker, Gabriel Avăcăriţei are o bogată experiență de jurnalist, pe care o transferă în domeniul educației pentru adulți. Principalele sale domenii de expertiză sunt tehnicile de comunicare, media training și imagine personală.

Gabriel oferă tehnici concrete şi instrumente practice de dezvoltare personală antreprenorilor și experților care vor să preia controlul asupra propriei cariere, prin intermediul unei imagini publice convingătoare, într-o societate caracterizată de abundență și competiție.

Jurnalist cu 14 ani de experienţă (în presă scrisă, televiziune şi online) Gabriel a dialogat în direct, în platoul de televiziune, cu sute de oameni de afaceri şi politicieni, români şi străini, diplomaţi, oameni de ştiinţă, sportivi sau artişti. A realizat și prezentat emisiuni la Digi24 și The Money Channel, pentru care a realizat numeroase materiale de autor.

 

Go to Top