MEDIA TRAINING

Comunicarea prin media

2013 - Programarea cursurilor
Curs mar apr mai iun iul aug sep oct noi dec
Comunicare prin media - 4-5 - 6-7 - 19-20 - 10-11 - 16-17

Un interviu la TV te aduce în fața a 300, până la 800 de mii de oameni deodată. Și totuși, majoritatea refuză asemenea ocazii de frica unui singur om: reporterul! Cursul își propune să-i pregătească pe managerii din companii și din instituțiile publice să îmblânzească presa. Pornim de la identificarea și formularea mesajelor cheie și încheiem cu sfaturi practice potrivite fiecărui mediu de comunicare (conferinţă de presă, telefon, presa scrisă, radio, TV sau internet). Cursul este util oricărui profesionist (manager, antreprenor, avocat sau politician) care vrea mai multă vizibilitate în presă, pentru a-și pune în valoare expertiza și puterea de convingere.

OBIECTIV

Să transmitem mesaje clare și convingătoare unei audiențe cât mai extinse, prin intermediul presei.

BENEFICII

La finalul cursului, participanții vor putea:

  • Să construiască și să transmită către public mesaje eficiente, prin intermediul presei
  • Să întrețină bune relații cu jurnaliștii pentru a preveni și a administra mai bine situațiile de criză
  • Să evite cele mai frecvente gafe de comunicare în relația cu jurnaliștii
  • Să se descurce mai ușor cu întrebările dificile și să evite situațiile care pot fi interpretate rău-voitor
  • Să folosească relațiile cu presa pentru a comunica mai bine cu publicul țintă
AGENDA

I. Ce este presa. Care este rolul ei. Experiențe personale și așteptări legate de curs.

Sarcinile jurnaistului. Tipuri de jurnaiști. Ce este o știre.
Ce caută jurnalistul. Mesaje cheie, cifre și fapte.
Tipuri de presă. Quality vs tabloid. News vs Show. Generalist vs nișat.

II. Pregătirea mesajelor
Selecția elementelor care pot deveni interesante pentru jurnaliști
Fraze memorabile. Exemple spectaculoase și cifre de impact.

III. Tipuri de prezență în presă

a. Conferința de presă. Comunicatul de presă.
b. Interviul pentru TV
aaaaaaPregătirea interviului
aaaaaaRecomandări și interdicții
aaaaaaFollow-up interviu
c. Interviul telefonic. Comunicarea de criză
d. Interviul în scris. Articolul de presă.

IV. Relația cu jurnalistul. There is no such thing as “off the record”.

V. Îmblânzește presa! (plan de acțiune)

 

METODE

Studii de caz şi exemple practice

Metode experienţiale

Cursul este interactiv, iar partea practică reprezintă 70% din timpul cursului.

 

Participanţi: maxim 12
Durata: 2 zile, între orele 09.00 -18.00 S, respectiv 09.00 -17.00 D

Trainer
Trainer, consultant şi speaker, Gabriel Avăcăriţei are o bogată experiență de jurnalist, pe care o transferă în domeniul educației pentru adulți. Principalele sale domenii de expertiză sunt tehnicile de comunicare, media training și imagine personală.

Gabriel oferă tehnici concrete şi instrumente practice de dezvoltare personală antreprenorilor și experților care vor să preia controlul asupra propriei cariere, prin intermediul unei imagini publice convingătoare, într-o societate caracterizată de abundență și competiție.

Jurnalist cu 14 ani de experienţă (în presă scrisă, televiziune şi online) Gabriel a dialogat în direct, în platoul de televiziune, cu sute de oameni de afaceri şi politicieni, români şi străini, diplomaţi, oameni de ştiinţă, sportivi sau artişti. A realizat și prezentat emisiuni la Digi24 și The Money Channel, pentru care a realizat numeroase materiale de autor.

a

a

Go to Top