10 lecţii de la cursul Brand personal în 5 (+1) paşi
La sfârşitul săptămânii trecute am avut prima sesiune a cursului meu BRAND PERSONAL în 5 (+1) paşi. Iată câteva dintre lecţiile pe care cursanţii le-au identificat în urma discuţiilor şi jocurilor la care au participat. Le mulţumesc, pentru că au extras lucrurile cele mai importate şi le-au formulat memorabil!
- Brandul personal este un instrument, care determină imaginea personală
- Omul sursă/suport este influenţat atât de imaginea sa publică, cât şi de brandul său
- Există mai multe imagini publice pentru un singur brand personal
- De la omul sursă, până la public, informaţia este de mai multe ori distorsionată
- Trebuie evitate disonanţele în prezenţa publică; brandul personal şi imaginea publică trebuie să fie congruente
- Publicul are întotdeauna dreptate şi te ajută să devii mai bun
- Transmiţi celorlalţi ceea ce trăieşti
- Discursul de prezentare trebuie să fie scurt, interesant şi să conţină ceva memorabil
- Este esenţial să ai o poveste, în care să ştii exact ce rol joci
- Alege-ţi un reper/model/mentor
Şi eu am învăţat multe! Am descoperit că cei mai mulţi cursanţi au apreciat structura şi consistenţa teoretică, alături de claritatea expunerii. M-au lăudat pentru că am condus discuţiile către punctele esenţiale! Am aflat totodată că mai am de lucru la formatul activităţilor practice şi la modul de explicare a sarcinilor. Plus multe altele, dar, fireşte, am făcut o selecţie! Atât aprecierile, cât şi obiecţiile sunt mai numeroase şi fiecare în parte mă ajută ca data viitoare cursul să arate mai bine. Mulţumesc pentru toate şi tuturor!
Un loc special pentru Marian Rujoiu, fondatorul şi directorul executiv al companiei de Extreme Training! Mulţumesc pentru amabilitatea cu care mi-a pus la dispoziţie, fără costuri, sediul şi echipamentele ET, dar şi pentru sfaturile cu care m-a înarmat înaintea primei încercări.
Urmează testul doi! Pe 13-14 august, la sediul Vision Consulting.