Branding personal – o cronologie
Cele mai importante cărţi despre brand şi imagine personală.
The Hunger Games: 10 lecţii de imagine personală
1 Rămâi în joc.
2 Ascultă-ţi stilistul.
3 Fă publicul să te iubească. Citește mai departe!
The Hunger Games – un manual de imagine personală
Poveştile populare conservă şi transferă valori şi modele de acţiune relevante pentru o anume cultură. Personajele şi faptele lor sunt instrumente în vehicularea unor elemente de înţelepciune cristalizate şi verificate în timp. În analiza poveştilor populare sunt deci nesemnificative criteriile după care judecăm operele culte (consistenţa intrigii, controlul asupra ritmului naraţiunii, credibilitatea sau bogăţia universului ficţional etc). Ideile sunt mai importante aici decât formula sau perfecţiunea ficţională.
Cum cucereşti presa
Pentru a fi vizibil în presă ai la dispoziţie numai trei metode.
1. Plăteşti
2. Provoci ştiri
3. Convingi idealiştii
Melancolia şi povestea personală
Melancolia e înşelătoare. Nu despre melancolie e vorba în filmul lui von Trier, ci despre depresie. Asta şi-a propus regizorul, marcat de o observaţie a terapeutului personal: depresivii primesc dezastrele cu calm, pe când ceilalţi cad victime panicii. Lars von Trier tocmai experimentase pe cont propriu depresia. Şi-a propus şi a reuşit ca prin Justine să vorbească despre el şi despre ea, dându-i şi dându-şi dreptate. În plus, Melancolia sună mai bine decât Depresia. O prestanţă culturală mai potrivită pentru un film construit de un expert în captarea atenţiei. Citește mai departe!
Comentarii recente