Stimaţi bancheri, sunt blogger de succes, vă invit să renunţaţi la cămaşă
Eram copil încă atunci, la începutul anilor ’90, când am câştigat un concurs organizat de un post de radio. Premiul consta într-o scurtă participare în emisiune şi şansa de face o dedicaţie, în direct. Am ales să propun o dedicaţie pentru tatăl meu, un cântec lăutăresc, al lui Zavaidoc, dacă nu mă înşel. Ştiam că ies, cu cântecul în cauză, din stilul rock clasic al postului, un stil promovat cu destulă morgă snob-elitistă! Citește mai departe!
Cum foloseşti pagina de Facebook – lecţii de la un webinar
Aseară am participat pentru prima dată la un webinar. Adică un seminar prin internet. Tema – Paginile de Facebook: aplicaţii şi conţinut. O propunere a celor de la Vlad Stan Business Design Academy. Facilitator: Alexandru Negrea.
O experienţă interesantă şi utilă din mai multe perspective. Citește mai departe!
Vreau să fiu un brand tot atât de mult precum îmi doresc să fiu o clădire
Un titlu prea lung şi cam împiedicat, dar numai pentru a exprima cât mai fidel ceea ce în engleză sună cu mult mai bine:
I want to be a brand about as much as I want to be a building.
Adică deloc. Este unul dintre contrargumentele unuia¹ care respinge categoric ideea de branding personal. Pentru că ar elimina umanitatea din noi şi ne-ar transforma în simple construcţii ficţionale. Ba mai mult, ne-ar transforma în obiecte. Şi cine îşi poate dori să fie o clădire?! Citește mai departe!
Brandul personal – definiţia mea
Pentru o sintagmă lansată la apă în urmă cu doar 15 ani este surprinzător cât de multe neînţelegeri poate isca! A discuta astăzi despre brandul personal este o întreprindere riscantă, dacă nu chiar de-a dreptul suspectă: prea multe accepţii, prea puţină claritate. Pare spaţiul ideal pentru şmecherii buni de gură, capabili să-i păcălească pe naivii dispuşi să-i asculte. Citește mai departe!
Comentarii recente